androidcerack

انـــــــــــــدرویـــــــــــــــد کــــــــــــــــرک

دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار Game Guardian اندروید نرم افزار گیم گاردین – هک بازی های اندروید

دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار Game Guardian اندروید
نرم افزار گیم گاردین – هک بازی های اندروید
Download Game Guardian Apk Full For Android
آموزش نرم افزار گیم گاردین – How To Use Game Guardian

هک رایگان بازی موتوری

دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبازی ها از سرگرم کننده ترین امکانات نرم افزاری اندروید است که بسیاری از ما رویای رسیدن به پول بی نهایت و رسیدن به مراحل پایانی را در سر می پرورانیم. بسیاری از ما به دنبال نسخه های هک و کرک شده از بازی ها هستیم ولی بسیاری از بازی ها هنوز هک نشده اند و منابعی برای دریافت آن ها وجود ندارد. هکرهای زیادی توانسته اند با ساخت ابزار های متفاوت برنامه ها و بازی های اندرویدی را مود کنند.

Game Guardian یکی از بهترین ابزار های هک بازی ها و برنامه های اندرویدی است که با قابلیت های بسیار خود کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. با استفاده از ابزار “گیم گاردین” شما می توانید مقدار سکه ها و مراحل مختلف بازی را به سادگی تغییر داده و از آن ها لذت ببرید. تنها کافی است مقدار اولیه و ثانویه از یک منبع را به ابزار Game Guardian وارد کرده و مقدار مورد نیاز خود از آن منبع را دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید و فقط با کمی خلاقیت می توانید اکثر برنامه و بازی ها را مود کنید.

برنامه Game Guardian یکی از بهترین ابزار ها جهت جایگزینی با برنامه Game Hacker و Game Killer می باشد.

قابلیت های بی نظیر و اختصاصی نرم افزار گیم گاردین Game Guardian اندروید شامل موارد زیر هستند:

▣ قابلیت اجرا بر روی شبیه ساز های اندروید نظیر BlueStacks
▣ قابلیت اجرا در اندروید 2.3 تا نسخه 6 اندروید
▣ قابلیت اعمال تغییر بر روی همه نتایج جستجو شده
▣ قابلیت پشتیبانی از برنامه ها و بازی های آنلاین

ابزار بسیار کاربردی Game Guardian به دلیل مغایرت با قوانین پلی استور در این مارکت عرضه نشده است اما هم اکنون در ای پی کی فا می توانید آخرین نسخه آن را به صورت کاملا رایگان دریفات نمائید و همچنین می توانید در ادامه با مثالی جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار گیم گاردین با ما همراه شوید.

نحوه کار کردن با برنامه GameGuardian :

با وارد شدن به برنامه در گوشه صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما علامت برنامه به صورت شفاف ایجاد خواهد شد.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبازی یا برنامه مورد نظر جهت هک کردن را باز کرده و مقدار منبع مورد نیاز را به یاد بسپارید.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبر روی علامت برنامه کلیک کنید و از بخش جستجو مقدار منبع را وارد کرده و جستجو کنید.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبه بازی یا برنامه برگشته و مقدار همان منبع را کم یا زیاد کنید.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبا رفتن به برنامه Game Guardian مقدار منبع ثبت شده جدید را وارد کرده کنید.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندروید

اگر منبع مورد نظر در بازی پیدا نشد می توانید تا چندین بار این عملکرد را تکرار کنید تا منبع مورد نظر به درستی انتخاب شود.

بر روی نتیجه لمس طولانی کرده و مقدار مورد نیاز خود را وارد کنید تا تغییرات توسط برنامه اعمال شود.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویدبا تغییر منابع برخی از مقادیر تغییر خواهند کرد که نیاز به تغییر منابع دیگر نخواهد بود.دانلود Game Guardian نرم افزار گیم گاردیان - هک بازی های اندرویداز بازی لذت ببرید.

■ تغییرات نسخه Game Guardia v7.3.6

• اضافه شدن قابلیت متوقف کردن بازی و برنامه هنگام اجرای Game Guardian
• اضافه شدن قابلیت متوقف کردن برنامه با یک کلیک به تمامی قسمت ها
• پشتیبانی از گوشی ها با صفحه نمایش کوچک و تبلت ها
• رفع باگ های جزئی و کلی

Added function that automatically pauses the game when GG is opened.
Added status bar at bottom of main screen. This displays the version of GG, and which search regions you have checked.
‘Abort’ button always visible during searches (as opposed to after x amount of seconds after search started).
Improved layout for small screens.
Translations updated.
Multiple bug fixes.

بازی موتوری به رایگان برای سیستم عامل اندروید در مارکت بازار توسط استودیوی “گلیم گیمز” عرضه شده و هم اکنون از طریق کافه بازار می توانید آن را دانلود و سفری نوستالژیک به تهران قدیم داشته باشید. توصیه می کنیم برای حمایت از سازنده، پرداخت های درون برنامه ای را فراموش نکنید! این آموزش صرفا برای آشنایی با برنامه گیم گاردین تهیه شده و همچنین اطلاع از باگ بازی موتوری – در صورتی که توسعه دهنده بازی درخواست حذف آموزش را به پشتیبانی سایت ای پی کی فا ارسال کند, از سایت حذف خواهد شد.

چه امتیازی می دهید؟
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
۹۴/۰۷/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
alirEza am

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی